TARGET

AUDIENCE

With key consumer trends including: Health/wellbeing, 

Convenience PremiumizationTarget market is predominately 25-60 female professionals Consumers are health conscious, and these concerns drive demand for healthier alternatives.

코알라카르마의 주요 대상은 건강, 웰빙, 편의성, 프리미엄을 
추구하는 소비자로 주로 25-60세 여성 직장/전문직 종사자입니다. 이들은 건강을 의식하고 있으며, 이러한 관심은 보다 건강한 대안에 대한 욕구가 강하고 수요를 촉진합니다..

TARGET AUDIENCE

With key consumer trends including: Health/wellbeing, 

Convenience PremiumizationTarget market is predominately 25-60 female professionals Consumers are health conscious, and these concerns drive demand for healthier alternatives.

코알라카르마의 주요 대상은 건강, 웰빙, 편의성, 프리미엄을 추구하는 소비자로 주로 25-60세 여성 직장/전문직 종사자입니다. 이들은 건강을 의식하고 있으며, 이러한 관심은 보다 건강한 대안에 대한 욕구가 강하고 수요를 촉진합니다.

 CONVENIENCE 

IN A BOTTLE

Consumers seek easy to use packaging which can fit into their busy lifestyle. Koala Karma is the only ready to drink calming beverage, with convenient twist top bottle packaging. 


With attractive branding, price point and natural ingredients, Koala Karma is a status symbol with a premium product positioning. This premise aligns with the behavioral segmentation of the consumer.


소비자들은 그들의 바쁜 생활방식에 맞는 아주 쉽게 사용 가능한포장형태를 찾습니다. 코알라카르마는 바로 마실 수 있는 간편한 릴렉세이션 음료이며, 편리한 트위스트탑 병 포장되어 있습니다, 


매력적인 브랜딩, 합리적인 가격, 그리고 천연 자연성분을 갖춘 코알라카르마는 프리미엄제품의 한 상징입니다.

INDUSTRY

TRENDS

For the 10th straight year consumers favor the healthier image of other drinks. Price will influence choices with potential introduction of sugar tax (currently in the UK)


The global functional drinks market size was worth USD 204.8 billion in 2022 and is expected to expand at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.1% from 2023 to 2030.

10년 연속 소비자들은 다양한 음료들의 건강한 이미지를 선호하고 있습니다. 설탕세의 잠재적 도입으로 인해 가격은 제품 선택에
영향을 주게 될 것입니다. (현재 영국에선 적용)


글로벌 기능성 음료 시장 규모는 2022년 2048억 달러 규모였으며 2023년부터 2030년까지 연평균 7.1%의 복합 성장률(CAGR)로 확대될 것으로 예상됩니다.

 THE GLOBAL

MARKET SIZE


Relaxation beverages first appeared in USA in 2007, and are expected to grow at similar growth rates as energy drinks.

The Global Relaxation Beverages Market Size was valued at USD 368 Million in 2021 and is predicted to be worth USD 1,271 Million by 2030, with a CAGR of 15.2% from 2022 to 2030. (Source: Acumen Research and Consulting 2022)


In recent decades, the streamlined food and beverage industry has become increasingly diversified as businesses continue investigating innovative products that address specific customer requirements as well as need patterns.

릴렉세이션음료는 2007년 미국에서 처음 등장했으며, 에너지 음료와 비슷한 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 글로벌 릴렉세이션 음료 시장 규모는 2021년 3억 6,800만 달러로 평가되었으며, 2022년부터 2030년까지 연평균 15.2%로 2030년까지 12억 7,100만 달러 규모가 될 것으로 예상됩니다.


최근 수십 년 동안, 간소화된 식음료 산업은 기업들이 특정 고객 요구 사항과 필요한 패턴을 충족하는 혁신적인 제품을 계속해서 연구함에 따라 점점 더 다양해지고 있습니다.

However, rising workaholics, changing lifestyle, and stressful workplaces are driving the demand for beverages that provide relaxation or stress relief, propelling the relaxation bevarages market.

그러나, 증가하는 일 중독, 변화하는 생활 방식, 그리고 스트레스 받는 직장은 휴식 또는 스트레스를 해소하는 음료를 필요로하고 있으며, 이는 휴식 음료 시장을 촉진하고 있습니다.

However, rising workaholics, changing lifestyles, and stressful workplaces are driving the demand for beverages that provide relaxation or stress relief, propelling the relaxation beverages market.

증가하는 일 중독, 변화하는 생활 방식, 그리고 스트레스 
받는 직장에서 휴식 또는 스트레스를 해소하는 음료를 필요로하고 
있으며, 이는 휴식 음료 시장을 성장시키고 있습니다.